Referenciák
Budapest, Vasúttörténeti Park, D355/160KPE irányított fúrás 67,5 fm és 43,5 fm, illetve D250/90KPE irányított fúrás 67 fm hosszban.
Székesfehérvár, vasútállomás, D110 KPE irányított fúrás 171,7 fm és D355 KPE irányított fúrás 44,4 fm hosszban
M1 autópálya 48 km. szelvényében D813 acél védőcső sajtolása és D600 KD extra cső befűzése, végek lezárása és gyűrűstér injektálása 67 fm hosszban
Budapest, Máriaremetei út alatt D610 acél védőcső sajtolása 14 fm hosszban sziklás talajban
Budapest, Törökbálinti úton D521 acél védőcső sajtolása erősen sziklás talajban 14 fm hosszban
Veszprém, Házgyári út, D273 és D159 acél védőcső sajtolása sziklás talajban 38 + 18 + 25 fm hosszban
Tapolca, Halápi út, D159 acél védőcső sajtolása sziklás talajban 3 * 15 fm hosszban
Győr, Petőfi tér, D1016 acél védőcső sajtolása és D800 ÜPE cső behúzása 126 fm egyhosszban.
Érd, Kelenföld-Százhalombatta vasútvonal 157+56 hm szelvényében D1013 acél védőcső sajtolása 32 fm hosszban
Balatonederics határában a 71, sz. főút alatt D813 acél védőcső sajtolás 25 fm hosszban.
Keszthely-Fenékpuszta, M76 út építéséhez kapcsolódó regionális ívóvízvezeték építése során D711 acél védőcső sajtolása, D500 GÖV cső befűzése 2 * 25 fm hosszban, aknaépítéssel, víztelenítéssel
Balatonszentgyörgy, M76 út építéséhez kapcsolódó regionális ívóvízvezeték építése során D711 acél védőcső sajtolása, D500 GÖV cső befűzése 2 * 32 fm hosszban, aknaépítéssel, víztelenítéssel
Székesfehérvár, vasútállomás, D610 acél védőcső sajtolás 120 fm egyhosszban.
Győr, Hűtőház utca, D610 acél védőcső sajtolása párhuzamosan 27 – 27 fm hosszban.
Győr, AUDI területén, D610 acél védőcső sajtolása párhuzamosan 48 – 48 fm hosszban.
Székesfehérvár, vasútállomás, D610 acél védőcső sajtolása 71 fm hosszban.
Győr, Petőfi tér, D610 acél védőcső sajtolása 2 * 48 fm hosszban párhuzamosan.
Budapest, Mogyoródi úton D508 acél védőcső sajtolása 32 fm hosszban
Budafok, Kelenföld-Háros vonalszakasz 46+62 hm szelvényében D406 acél védőcső sajtolása 39 fm hosszban
Budafok-Háros vasútállomás területén D406 acél védőcső sajtolása 63,5 fm hosszban
Szeged, Budapesti úton D159 acél védőcső sajtolása 30 fm hosszban
Paks területén főút és vasútvonal alatt D1900 ÜPE cső sajtolása 36 fm hosszban és D650 ÜPE cső sajtolása 2 * 31,5 fm hosszban.
Budapest-Kelenföld – Tárnok vasútvonal 189 + 87 hm szelvényében D1600 ROCLA áteresz sajtolása 54 fm hosszban.
Budapest, Mester utca, D1600 ÜPE sajtolás 29 fm hosszban.
Kelenföld – Százhalombatta vasútvonal alatt D1650 ROCLA áteresz sajtolás 33 fm hosszban, indító- és fogadóakna kialakítással és vasbeton háttámasz építésével folyamatos víztelenítés mellett.
Győr, Petőfi tér, D1016 acél védőcső sajtolása és D800 ÜPE cső behúzása 126 fm egyhosszban.
D1000 ROCLA cső sajtolás 2 x 66 fm és
D273 acélcső sajtolás 66 fm, D110KPE cső behúzása 3 x 66 fm és
D830 ROCLA cső sajtolás 24 fm hosszban magas talajvízszint mellett, indító- és fogadóakna készítésével, víztelenítéssel, közbenső betonakadály csőből történő elhárításával és csőtér feletti injektálással
M6 autópálya és a 6. sz. főút alatt D820 HOBAS cső sajtolása 12 fm és D650 HOBAS cső sajtolása 27 fm hosszban
Sopron területén D800 ÜPE cső sajtolása 48 fm hosszban.
Keszthely-Fenékpuszta, M76 út építéséhez kapcsolódó regionális ívóvízvezeték építése során D711 acél védőcső sajtolása, D500 GÖV cső befűzése 2 * 25 fm hosszban, aknaépítéssel, víztelenítéssel
Balatonszentgyörgy, M76 út építéséhez kapcsolódó regionális ívóvízvezeték építése során D711 acél védőcső sajtolása, D500 GÖV cső befűzése 2 * 32 fm hosszban, aknaépítéssel, víztelenítéssel
Budapest, Kőbányai úton D550 HOBAS védőcső sajtolása vezényelt technológiával 36fm hosszban
Budafok, Kelenföld-Háros vonalszakasz 46+62 hm szelvényében D406 acél védőcső sajtolása 39 fm hosszban
Szeged, Budapesti úton D159 acél védőcső sajtolása 30 fm hosszban
Budafok-Háros vasútállomás területén D406 acél védőcső sajtolása 63,5 fm hosszban
Gödöllő – Hatvan vasútvonal alatt D616 HOBAS csőáteresz sajtolása 24 fm hosszban
Székesfehérvár, vasútállomás, D610 acél védőcső sajtolás 120 fm egyhosszban.
Balatonederics határában a 71, sz. főút alatt D813 acél védőcső sajtolás 25 fm hosszban.
Győr, Hűtőház utca, D718 ÜPE védőcső sajtolása párhuzamosan 33 – 33 fm hosszban.
Győr, AUDI területén, D610 acél védőcső sajtolása párhuzamosan 48 – 48 fm hosszban.
Székesfehérvár, vasútállomás, D610 acél védőcső sajtolása 71 fm hosszban.
Győr, Petőfi tér, D610 acél védőcső sajtolása 2 * 48 fm hosszban párhuzamosan.
M43 autópálya Makó – országhatár közötti szakaszán D1200 ROCLA cső sajtolása 53 fm hosszban.
Budapest-Kelenföld – Tárnok vasútvonal 193 + 68 hm szelvényében D500 ÜPE cső sajtolása 64 fm hosszban.
Székesfehérvár, Adonyi út alatt, D600 ÜPE cső sajtolása 30 + 11 fm hosszban.
Székesfehérvár, vasútállomás, védőcső sajtolások, D550 ÜPE összesen 49,4 fm, D427 ÜPE összesen 52,6 fm, D324 ÜPE összesen 96,9 fm és D272 ÜPE 141,2 fm egyhosszban.
M76 út építéséhez kapcsolódó D2000 ROCLA áteresz sajtolása 22 fm hosszban nádasban létrehozott indítóaknával és vasbeton háttámasz építésével
8. sz. főút, Herend – Márkó szakaszon a 64+731,8 km szelvényében D2000 ROCLA sajtolás 23 fm hosszban.
Budapest-Kelenföld – Tárnok vasútvonal 183 + 36 hm szelvényében D2000 ROCLA áteresz sajtolása 30 fm hosszban vasbeton háttámasz építésével vákuumkutas víztelenítéssel.
Budapest-Kelenföld – Tárnok vasútvonal 189 + 87 hm szelvényében D1600 ROCLA áteresz sajtolása 54 fm hosszban.
Budapest, Népliget, D2000 ROCLA cső sajtolása 70,65 fm hosszban.
Harangzugi főcsatorna, D2200 ROCLA áteresz sajtolása 23 fm hosszban.
Várpalota területén út alatt D2000 ROCLA áteresz sajtolása 65 fm hosszban.
M6 autópálya Szekszárd – Bóly szakasz, D2000 ROCLA sajtolás 82 és 103 fm hosszban.
Kelenföld – Százhalombatta vasútvonal alatt D1650 ROCLA áteresz sajtolás 33 fm hosszban, indító- és fogadóakna kialakítással és vasbeton háttámasz építésével folyamatos víztelenítés mellett.
M85 gyorsforgalmi út Pereszteg-Sopron kelet csomópont közötti szakaszon D1600 ROCLA csőáteresz építése a GYSEV 15.sz. vasútvonal 390+40,56 hm. szelvényében 18 fm hosszban, előfej és vizsgálólépcső építésével kompletten
Kecskemét, Szentgyörgyi Albert Repülőtér kifutópálya alatt
D1000 ROCLA cső sajtolás 2 x 66 fm és
D273 acélcső sajtolás 66 fm, D110KPE cső behúzása 3 x 66 fm és
D830 ROCLA cső sajtolás 24 fm hosszban magas talajvízszint mellett, indító- és fogadóakna készítésével, víztelenítéssel, közbenső betonakadály csőből történő elhárításával és csőtér feletti injektálással
M43 autópálya Makó – országhatár közötti szakaszán D1200 ROCLA cső sajtolása 53 fm hosszban.
Gödöllő – Hatvan vasútvonal alatt D1000 ROCLA csőáteresz sajtolása 21 fm hosszban és vasbeton háttámasz építése
Budapest, Róbert Károly körút, D501 ÜPE cső sajtolás D2600 főgyűjtő csatornába 2 * 25 fm hosszban.
Paks területén főút és vasútvonal alatt D1900 ÜPE cső sajtolása 36 fm hosszban és D650 ÜPE cső sajtolása 2 * 31,5 fm hosszban.
Budapest, Mester utca, D1600 ÜPE sajtolás 29 fm hosszban.
M6 autópálya és a 6. sz. főút alatt D820 HOBAS cső sajtolása 12 fm és D650 HOBAS cső sajtolása 27 fm hosszban
Sopron területén D800 ÜPE cső sajtolása 48 fm hosszban.
Győr, Hűtőház utca, D718 ÜPE védőcső sajtolása párhuzamosan 33 – 33 fm hosszban.
Gödöllő – Hatvan vasútvonal alatt D616 HOBAS csőáteresz sajtolása 24 fm hosszban
Székesfehérvár, Adonyi út alatt, D600 ÜPE cső sajtolása 30 + 11 fm hosszban.
Székesfehérvár, vasútállomás, védőcső sajtolások, D550 ÜPE összesen 49,4 fm, D427 ÜPE összesen 52,6 fm, D324 ÜPE összesen 96,9 fm és D272 ÜPE 141,2 fm egyhosszban.
Budapest, Kőbányai úton D550 HOBAS védőcső sajtolása vezényelt technológiával 36fm hosszban
Budapest-Kelenföld – Tárnok vasútvonal 193 + 68 hm szelvényében D500 ÜPE cső sajtolása 64 fm hosszban.
Pécs, Kénes utca, NA 250 PVC cső roppantása D315 KPE cső behúzásával 156 + 60 fm hosszban.
Kecskemét, autóbuszpályaudvar, D160KPE cső behúzása csőroppantásos technológiával 60 fm hosszban és D90KPE cső behúzása csőroppantásos technológiával 82 fm hosszban.
Pécs, Északmegyer dűlő, NA 300 PVC vízvezeték rekonstrukció csőroppantási feladatának elvégzése 118,9 fm egyhosszban
Kecskemét, Kölcsey utca, D110KPE cső behúzása csőroppantásos technológiával 125 fm hosszban.
Miskolc területén D110 KPE cső behúzása csőroppantásos technológiával 570 fm
Solymár területén D110 KPE cső behúzása csőroppantásos technológiával 396 fm
Szeged, Horváth Mihály utca, D110KPE cső behúzása csőroppantásos technológiával 178 fm hosszban.
Balatongyörök község komplett szennyvízcsatornázási munkálatok
Balatongyörök község komplett szennyvízcsatornázási munkálatainak kivitelezése.
Nemesvita község komplett csatornaépítési munkák
Nemesvita község komplett csatornaépítési munkái.
Szentgothárd Ipari park csapadékcsatorna III. ütemben történő építése
Szentgothárd Ipari park csapadékcsatorna III. ütemben történő építése.
Veszpém Csillag úti lakótelep komplett csatornaépítési munkák
Veszpém Csillag úti lakótelep komplett csatornaépítési munkák kivitelezése.
M76 út Balatonberényi út csatlakozás és M76 Fenékpuszta védőcső elhelyezése nyíltárkos fektetéssel és haszoncső behúzása tőzeges talajban, magas talajvízviszonyok mellett, folyamatos víztelenítéssel 112 fm és 150 fm hosszban
Kelenföld – Százhalombatta vasútvonal alatt D1650 ROCLA áteresz nyíltárkos fektetése 9 fm hosszban.