Steel tube extrusion

Technology features:

  • Extrusion without casing demolition
  • From 159mm to 1400mm in diameter
  • Up to 100fm in length
  • Without traffic disruption

References:

37 sz. fõút 610 acélcső sajtolás
37 sz. főút négynyomúsítása Onga vasúti felüljáró építése során 610 acélcső sajtolása 112 fm hosszban52. sz. főút Dunaföldvár tehermentesítő szakasz

52. sz. főút Dunaföldvár tehermentesítő szakasz, Dunaföldvár területén 1000 acélcső speciálisan történő átsajtolás 2 x 50 fm hosszban.8 sz. fõút Veszprém Házgyári u. alatt D 419 acél védőcső sajtolás

8 sz. fõút Veszprém Házgyári u. alatt D 419 acél védőcső sajtolása 21 fm és 17 fm hosszban indító és fogadóakna készítéssel.Baja TESCO építésénél átm. 1000 külső acél védőcső sajtolás

Baja TESCO építésénél átm. 1000 külső acél védőcső sajtolása; D 800 belső acél védőcső elhelyezése gyűrűs tér injektálásával 65 fm hosszban.

Acélcső Sajtolás technológia:

The method is mainly used for drilling under the road and railway without any demolition of the pavement. We have German-made press equipment.

Our company has the equipment for pressing in rocky soil and rock, as well as the related water and industrial diamond drill bits. Our machines make it possible to carry out a full range of diameters up to 159 mm - 1400 mm. Pressing in one length can be up to 100 fm.

For both road and rail extrusion, the work is done without disrupting traffic. At the request of the customer, the existing channel or channel. it is also possible to drill the shaft wall.

At our site - in stock - drawn or in the range of 159 mm - 1000 mm. spiral-welded steel pipes are available, so we can meet the customer's request at any time.

 

Double railing is a requirement for steel tube extrusion under rail. In a given section, the inner protective tube is inserted with slider spacers after the outer tube has been pierced, and the annular space between the two tubes is then injected. At the request of the customer, we can also undertake the complete execution of railway and underground transits, which includes the complete administration of the licensing and the professional supervision of the competent authorities.

For average pressing, the space required is 6.0 m long and 2.5 m wide. 1.5 m long and 1.5 m wide receiving pits, the depth of which depends on the compression depth. The distance between the center of the injected tube and the bottom of the starter shaft is 70 cm, up to DN1000 diameter. Above 1000 diameter, 100 cm. These mine sizes may vary depending on the construction conditions and local conditions.

All
Steel tube extrusion
Machinery
Rock pressing
Team
Sites

ROUTE DRILLING - DIRECTED DRILLING - STEEL STEELING - CONCRETE TUBING - ROCK PRESSING - DIRECTED DRILLING OPEN PANEL MICROTUNNELING - STEEL WELDING - HOBAS TUBE MOLDING - TUBE SPRING TECHNOLOGY

Choose us

With a wide range of services, you are looking for a stable, reliable company that has been operating for decades and expects state-of-the-art and momentum in first-class quality to do the right thing.

WORLD-CLASS, SELF-DEVELOPED TECHNOLOGY

FULL ADMINISTRATION

QUALIFIED MANAGERS

HIGHLY SKILLED WORKRES

FAIR QUOTE

ISO: 9001 CERTIFICATION

100% HUNGARIAN PROPERTY

25 years experience

0

drilled meter

0

A skilled workforce of 30 people

0

éve minősített vállalkozás

0

25 years experience

PARTNERS

Munkatársakat keres

Amit kínálunk:

átlagon felüli kereseti lehetőség, túlóradíj;

családias légkör;

jutalom, hosszú távú munkalehetőség;

Tevékenységünk:

acél- és betoncső sajtolás, útfelbontás nélküli csőfektetés,irányított fúrás és csőroppantás.

Keresünk:

építés vezetőt, fúrómestert, fúrómunkást, lakatost, gépkezelőt.

Jelentkezés:

horak.gabor@acelvakond.hu vagy +36-30-3853765